🛍️ Akár 20% kedvezmény Lábbeli, Ágynemű és Termo alsónemű kategóriákban + 20% extra kedvezmény az EXTRA20 kóddal a nem kedvezményes termékekre. 🛍️

Vissza a webáruházba

Segítségre van szüksége? +36 15 507 944

Woolville.hu
Kezdjük
Termék kiválasztása
Szállítás és fizetés
Kész

Termék reklamáció

Ha a terméket olyan hiba vagy kár éri, amelyet nem rendeltetésszerű használat okozott, akkor ilyen termék reklamálható. 
A reklamáció csak a termék hibájára vonatkozik - nem lehetsésges a termék cseréje más méret vagy teljesen más termék igénylése.

A termék reklamáció folyamatának négy egyszerű lépése

  1. Jelentkezzen be fiókjába. Nem regisztrált megrendelés előtt? Nem probléma, a megrendelés szám segítségével is megnyitható az űrlap.
  2. Válassza ki a reklamálni kívánt terméket.
  3. Írja le a panasza részleteit, és válassza ki, hogy mi az ön számára legmegfelelőbb megoldás.
  4. Küldje vissza a terméket / termékeket - használhatja az ingyenes visszaküldés lehetőségét vagy a csomagot visszaküldheti bármilyen más módon.

Ha bármivel kapcsolatban segítségre van szüksége, hívjon minket - +36 15 507 944 vagy küldjön e-mailt a következő email címre - info@woolville.hu.

Vissza a webáruházba

Hogyan tudok panaszt tenni?

Némely termékeket nem kell fizikailag visszaküldeni, csak küldjön fényképeket a problémáról az info@woolville.hu e-mail címre. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban. De természetesen azonnal kitöltheti az online reklamációs űrlapot, ahol fényképeket is feltölthet. Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy ne várjuk a terméket tartalmazó csomagot.

Milyen hibákra vonatkozik a reklamáció?

Ha a terméken olyan hiba van, amelyet nem a termék helytelen használata okozott, akkor ez a hiba reklamálható. Gyártási hibák esetén a vásárlástól számított 12 hónapon belül lehet minden terméket reklamálni.

Hogyan tájékozódhatok a reklamációm állapotáról?

A reklamáció eredményéről az igényléstől számított legfeljebb 30 napon belül tájékoztatjuk Önt. Ha az Eladó szükségesnek tartja, az Eladó jogosult felkérni a Vásárlót, hogy a reklamáció benyújtását követeően működjön közre az áru visszaszállításában. Az az időtartam, amely alatt a Vevő nem működik együtt, nem számít bele a követelés rendezésének határidejébe.

Kérdése van? Írjon nekünk -
info@woolville.hu

Színváltozatok

Válasszon méretet

-5%

Legyen a Bari családunk tagja és részesüljön 5% kedvezményben minden megrendeléskor

Vásároljon kedvezőbben. Bari családja tagjai számára Szeder 5% -os kedvezményt garantál minden vásárlásra.

Könnyű áruvisszaküldés
és reklamáció

Kedvenc termékek listája

Rendelési előzmények

Akciók csak tagoknak

Csatlakozni

Bééé, Szeder vagyok,

nem szívesen zavarok, de szükségem van az Ön patájára arra, hogy feljegyezhessem mi az, ami tetszik önnek a Bariholmik honlapon. Csak így tudom biztosítani a megérdemelt gondoskodást. A saját patámra megígérhetem, hogy minden, amit megtudok, nálam teljes biztonságban marad.

Beállítások

Bééé, gondoskodok az elégedettségedről. Tudassa velem, milyen sütikkel tudok dolgozni, és ne feledje, hogy a beállítások módosítása csak az Ön által használt böngészőre lesz érvényes. A honlap láblécében bármikor könnyedén megváltoztathatja beállításait.

Azzal kapcsolatban, hogy milyen adatokat tárol a Bariholmik, itt talál további információkat.

A technikai sütik a weboldal és az általa kínált funkciók megfelelő működéséhez szükségesek.

Lehetővé teszik, hogy az Ön preferenciái alapján bolyhos ajánlatot mutassak önnek. Továbbá arról is gondoskodnak, hogy csak azt mutassam meg az interneten, ami igazán érdekli Önt.

Segítenek megtalálni a hibákat és mérni a honlap teljesítményét. Nekik köszönhetően biztosíthatom, hogy Ön mindig elégedett legyen a vásárlással a Bariholmik honlapon.

Ezek a sütik fééérgetegesek. A weboldalon kívül közösségi és hirdetési hálózatokon is találkozhatok Önnel, ahol gondoskodom arról, hogy a hirdetések érdekesek legyenek az Ön számára.