Vegye fel a kedvezményt 🩴 Cipők kiárusítása % | További -30% a nem kedvezményes tavaszi és nyári cipőkre 🔖 Kód: EXTRA30
Ha a terméket olyan hiba vagy kár éri, amelyet nem rendeltetésszerű használat okozott, akkor ilyen termék reklamálható.
A reklamáció csak a termék hibájára vonatkozik - nem lehetsésges a termék cseréje más méret vagy teljesen más termék igénylése.
Ha bármivel kapcsolatban segítségre van szüksége, hívjon minket - +36 15 507 944 vagy küldjön e-mailt a következő email címre - info@woolville.hu.
Vissza a webáruházbaNémely termékeket nem kell fizikailag visszaküldeni, csak küldjön fényképeket a problémáról az info@woolville.hu e-mail címre. Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban. De természetesen azonnal kitöltheti az online reklamációs űrlapot, ahol fényképeket is feltölthet. Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy ne várjuk a terméket tartalmazó csomagot.
Ha a terméken olyan hiba van, amelyet nem a termék helytelen használata okozott, akkor ez a hiba reklamálható. Gyártási hibák esetén a vásárlástól számított 12 hónapon belül lehet minden terméket reklamálni.
A reklamáció eredményéről az igényléstől számított legfeljebb 30 napon belül tájékoztatjuk Önt. Ha az Eladó szükségesnek tartja, az Eladó jogosult felkérni a Vásárlót, hogy a reklamáció benyújtását követeően működjön közre az áru visszaszállításában. Az az időtartam, amely alatt a Vevő nem működik együtt, nem számít bele a követelés rendezésének határidejébe.
© 2025 Woolville.hu | Czech Wool company s.r.o | Nem megfelelő tartalom bejelentése | Cookies beállítások | Személyes adatok feldolgozásának alapelvei | Egyetértés a személyes adatok feldolgozásával | Shop creator wpj.cz
Legyen a Bari családunk
tagja és részesüljön